Col·labora amb l’entitat de referència de la ciència a Catalunya

Des de 1986, fomentem la cultura científica, les vocacions cientificotècniques i l’emprenedoria tot disseminant la recerca i la innovació entre la societat.

Anar al web de l'FCRI

Col·labora amb l'entitat de referència en Ciència a Catalunya

Construïm la societat del coneixement.

Fomentem les vocacions cientificotècniques entre els joves.

Combatem les notícies falses en ciència.

Creem formats de comunicació de la ciència d'alt impacte, àgils, per tot el territori i propers a la societat.

Premiem l’activitat investigadora, les iniciatives de comunicació, mecenatge científic, cooperació publicoprivada en R+I i creació d’empreses de base científica.

Donem visibilitat a les dones que fan disciplines STEM perquè siguin referents de les nenes, i treballem per la igualtat de gènere en les carreres de ciència.

Aquests són els programes que ajudaràs a desenvolupar

Costruim amb tu la societat del coneixement!

Generem continguts propis i seleccionem els elaborats per altres sobre ciència i el sistema d’R+D+I, que disseminem mitjançant diversos formats electrònics.

Desenvolupem activitats presencials i telemàtiques de coneixement de la ciència, continguts científics de qualitat, aportem formació científica a la societat i combatem les fake news i les paraciències.

Donem reconeixement social de la recerca, la innovació i els seus protagonistes.

La societat del coneixement comença amb els joves!

Impulsem i consolidem l’interès pel mètode científic i les vocacions cientificotècniques STEM (Science, Technology, Engineering & Mathematics) a les escoles d’arreu Catalunya.

Potenciem, cerquem i acompanyem el talent dels més joves.

Actualitzem el coneixement científic dels docents i promovem l’experimentació i la innovació pedagògica.

Connectem ciència i empresa!

Facilitem l’emprenedoria i connectem agents públics i privats interessats en els darrers avenços de la ciència, recerca, innovació i transferència del coneixement cap a l’empresa.

Quadre de desgravació fiscal

Si vols rebre el teu certificat de donacions per desgravar a Hisenda envia’ns un correu a donacions@fundaciorecerca.cat

Dels primers 150 €

80% de desgravació

A partir de 150 €

35% de desgravació

A partir del 3r any

(per una quantitat igual o superior a la dels dos anys anteriors)

40% de desgravació

FAQS

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), entitat privada nascuda el 1986, dissemina la recerca i la innovació entre la societat per fomentar la cultura científica, les vocacions cientificotècniques i l’emprenedoria en aquest àmbit. La Fundació genera i transmet propostes d’alt impacte per a incrementar l’interès per la ciència, la recerca i la innovació com a factors clau per al desenvolupament sostenible i la societat del coneixement a Catalunya. https://www.fundaciorecerca.cat/ca/

Ajudaràs a la realització dels projectes de l'FCRI i en virtut de la transparència et donarem detall de en què has contribuït.

A. Dels primers 150 €: 80% de desgravació. B. A partir de 150 €: 35% de desgravació. C. A partir del 3r any (per una quantitat igual o superior a la dels dos anys anteriors): 40% de desgravació.

Contacta'ns

Podeu contactar-nos mitjançant la següent direcció electrònica: donacions@fundaciorecerca.cat